آخرین اخبار:
کد خبر:۴۲۰۲۳۹

برندی ایرانی در کنار۵۰ برند غذایی طراز اول جهان 

یک برند ایرانی در کنار برندهایی شناخته‌شده و جهانی چون دنون، نستله، مگی،  ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیین‌کننده صنعت غذای جهان قرارگرفت.

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) گزارش داد: بر اساس بازارسنجی‌های شرکت بین‌المللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، بسیاری از برندهای صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را در تنوع‌بخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهده‌گرفته‌اند.


به گزارش این منبع تحقیقاتی معتبر، برند کاله در کنار برندهایی شناخته‌شده و جهانی چون دنون، نستله، مگی،  ام و ام، کلاگز، لییز، ، ریگلیز، ، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیین‌کننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در بین این رقبای قدرتمند، جایگاه 48 ام را به خود اختصاص داده است. این امر شاهدی است بر روند رشد و پیشرفت صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش‌های بنیان‌گذار این بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی ایرانی به تکریم جایگاه مصرف‌کننده ایرانی و نزدیک نمودن ذائقه‌ی آنان به استانداردهای جهانی.

در نگاره ارائه شده در سايت که در سال 2004 را با 2015 مقايسه كرده به وضوح پيشرفت يك برند ايراني «كاله» كه از رتبه زير پنجاه به رتبه 48 ارتقاء يافته را می توان مشاهده  کرد.

گروه صنایع غذایی سولیکو (سلیمانی کمپانی)، فعالیت خود را در سال 1352 با اخذ نمایندگی شرکت‌های خارجی آغاز و پس‌ازآن در سال 1356 تولید فراورده‌های گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محله‌های قدیمی و اصیل تهران (خیابان آذربایجان) آغاز کرد و پس از آن، با تلاشی شبانه‌روزی و مصرانه اقدام به توسعه صنعت غذای بسته‌بندی‌شده در ایران نمود، به‌طوری‌که امروز با تولید بیش از 3000 تن در روز فراورده لبنی و فراورده‌های گوشتی و غذاهای آماده منجمد، تولید انواع نوشیدنی‌های طبیعی، محصولات مختلف بستنی، دسر، سس، شکلات و اولین نان فاقد گلوتن، نقش مهمی در تأمین سبد غذایی مصرف‌کننده ایرانی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپای شرقی چون عراق، امارات، سوریه، لبنان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، بلاروس، اوکراین و مولداوی دارد.

بی‌شک دستاوردهای امروز کاله گویای تلاش این شرکت ایرانی در راستای حفظ کیفیت فرآورده‌های تولیدی در سطح استانداردهای جهانی است که توانسته اعتماد و اعتباری این‌چنینی نزد مصرف‌کنندگان و سازمان‌های ناظر بهداشتی و کیفی کسب کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
ناشناس
Germany
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
اصلا این کاله قابل اعتماد نیست .یقینا یک کلکی تو کار بوده .اگه کاله برند بشه دیگه فاتحه برندهای جهانی و اعتماد جهانی را باید خوند.
14
48
ناشناس
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
شما برو نستلۀ صهیونیست رو مصرف کن
توشه
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
آره والا
تموم سوپریای شهرمونو گشتم یه پنیر کاله نداشتن! طرف فقط واس خارجیا تولید میکنه...
مرتضی
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
واسه چی؟!؟!
توشه
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
آقا اشتباه شد اون پنیر کالبر بود که یه دونشم تو شهرمون پیدا نمیشه با کاله اشتباه شد. البته بگما کاله هم خیلی کم پیدا میشه تو شهرمونا
فرناز تهراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
حالا بيا درستش كن يك برند ايروني هم كه اومده يك رتبه جهاني پيدا كرده بجاي اينكه تشويقش كنيم، اينطوري در باره اش حرف مي زنيم :( چرا؟
از طرف خودم و دوستانم به شركت كاله تبريك ميگم. دمتون گرم
4
3
حمز ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
نمیدونستم بعضی ها مزه رو هم وقتی خارجی باشه خوشمزه درک میکنند-یعنی مغز مرکزی داره که وقتی جنس خارجی شد امواج خوشمزه بودن به فرد میفرسته و وقتی وطنی بود طعم معمولی یا بد مزه ارسال میکنه؟شاید این مرکز ناشناخته مغز بعدا تو کسانی که خارجی دوستند کشف شد-البته بابا طاهر عریان قبلا این مرکز رو کشف کرده بود جایی که میگه:ز دست دیده و دل هر دو فریاد-که هرچه دیده بیند دل کند یاد(یه معنی اش اینه که هر چه دیده پسند کنه دل هم پسند میکنه)
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار